Dzień Języków Obcych 2021
ROK SZKOLNY 2021/2022 – 20. ROCZNICA USTANOWIENIA EUROPEJSKIEGO DNIA JĘZYKÓW
W RAMACH EUROPEJSKIEGO DNIA JĘZYKÓW OBCYCH UCZNIOWIE MIELI RĘCE PEŁNE ROBOTY:
WYKONALI PLAKATY TEMATYCZNE PRZEDSTAWIAJĄCE NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT DANEGO KRAJU;
ŚPIEWALI PIOSENKI URODZINOWEJ „STO LAT” W DWÓCH JĘZYKACH;
WYKONYWALI ZDJĘCIA W FOTOBUDCE;
ROZWIĄZYWALI SKECZE O JĘZYKU ANGIELSKIM;
BRALI KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZY STRÓJ;
ROZWIĄZALI QUIZ WIEDZY O KRAJACH EUROPEJSKICH W PROGRAMIE QUIZIZZ;
W KLASACH 1-4 ŚWIĘTOWALI POPRZEZ:
ŚPIEWANIE PIOSENKI „PANIE JANIE” W 4 JĘZYKACH OBCYCH,
PODRÓŻOWALI PO EUROPIE W FORMIE 6 STACJI DYDAKTYCZNYCH,
BRALI UDZIAŁ W QUIZZIE WIEDZY O WYBRANYCH PAŃSTWACH EUROPEJSKICH.
DODATKO UCZNIOWIE UBRALI SIĘ W TYM DNIU W BARWY NARODOWE WYBRANEGO KRAJU ORAZ OBEJRZELI FILMIK NAGRANY PRZEZ KOLEGÓW https://animoto.com/play/kJSgtNYsHOd6UhzZ9tG80A
NA ZAKOŃCZENIE WRĘCZONO DYPLOMY ZA NAJPIĘKNIEJSZY PLAKAT, STRÓJ ORAZ ZWYCIĘSTWO W QUIZIE WIEDZY O KRAJACH EUROPEJSKICH
Europejski Dzień Języków – świętuj razem z nami!
Europejski Dzień Języków obchodzony jest 26 września każdego roku od 2001 r. z inicjatywy Rady Europy i we współpracy z Komisją Europejską.
W naszej szkole co roku obchodzimy Szkolny Europejski Dzień Języków Obcych.
Cele organizacji tego wydarzenia:
- ukazanie różnorodności językowo-kulturowej na całym świecie
- kształtowanie postawy szacunku wobec innych kultur
- uświadomienie korzyści płynących z uczenia się języków obcych oraz podkreślenie ich roli i znaczenia w naszym życiu
- wspieranie nauki języków obcych
- zachęcanie do przełamywania barier językowych w prezentowaniu swoich umiejętności lingwistycznych przed społecznością szkolną
- zwiększenie motywacji do nauki języków także w formach pozaszkolnych
- integracja klas oraz propagowanie zdrowego współzawodnictwa
WARTO UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH!
ROK SZKOLNY 2020/2021
CYFROWA KOLEKCJA MATERIAŁÓW NA INTERNETOWEJ ŚCIANIE WAKELET
ROK SZKOLNY 2019/2020
METODA STACJI DYDAKTYCZNYCH
STACJA I – kwiz z języka angielskiego dotyczący kultury krajów anglojęzycznych
STACJA II – ćwiczenie ze słuchu dotyczące akcentów
STACJA III – dopasowywanie informacji do odpowiednich krajów niemieckojęzycznych
STACJA IV – dopasowywanie wynalazków do odpowiednich krajów niemieckojęzycznych
STACJA V – odgadywanie znaczeń słów na podstawie krótkiego filmu w języku francuskim
KONKURS NA SPOT REKLAMOWY PROMUJĄCY WYLOSOWANY KRAJ